joi, 23 iulie 2009

Tonight...WE CONQUER!!!

Diseara jucam cu ROMANIA old-boys!!! O sa ziceti poate ca jucam cu niste domni trecuti de prima tinerete si ca meciul va fi foarte usor... Ei bine...GRESIT!!! Meciul trecut ne-au invins...Greu, dar ne-au invins. Au experienta de partea lor (majoritatea au jucat la ekipa nationala. si asta se vede). Noi tineretea. Toti avem aceeasi pasiune: rugby-ul. Meciul va fi sigur unul disputat.
Sper ca diseara o sa facem un meci mai bun ca data trecuta. Vreau sa castigam!!! Baieti, tot ce ne trebuie diseara e ATITUDINE!!!
Si ce daca sunt mari si rai? Si ce daca stiu bine jocul? Si ce daca au jucat pentru nationala?
Diseara noi castigam!!!!!
Mesajul general este cel din clipul de mai jos: Tonight...WE CONQUER!!!We shall not surrender!!!

*Pentru amatorii de sport (nu fotbal) meciul incepe diseara la orele 19 pe Stadionul Arcul de Triumf (langa manastirea Casin, pe terenul 2 al Federatiei Romane de Rugby).


13 comentarii:

  1. We shall not be afraid of them! We will be confident in our strengths! We shall WIN!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. lol. pe bune? 'ai nu ma'nnebuni? la litru?

    Crouch Touch Pause Engage!

    :) :p

    RăspundețiȘtergere
  3. @turambar: tu joci ma diseara??? :D sau o sa fii baiatul cu wisky-ul....cu apa scuze :P...asa iti trebuie daca nu ai vrut sa joci la noi....:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu alte cuvinte in dulcele grai romanesc " Azi trebuie sa tabacim niste funduri batrane " :P:P
    Chiar daca este un meci amical, avem de luat o revansa in fata lor. Asa ca mergem acolo sa dam 1000%
    Curaj baieti, mergem la victorie

    RăspundețiȘtergere
  5. uitati-va aici vreo 15 min inainte sa veniti la stadion :D
    http://www.youtube.com/watch?v=cle20lQg0Qs&feature=PlayList&p=3CA1E28943470157&playnext=1&playnext_from=PL&index=14

    RăspundețiȘtergere
  6. AIA E!! Ne vedem la 18:00 - 18:15!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana la urma cat s-a terminat meciul?

    RăspundețiȘtergere
  8. aaaa am uitat... rog si eu persoana care a facut poze astazi la meci sa mi le trimita si mie. Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. una peste alta a fost super ok azi, nu mai conteaza scorul si asta pt ca iar am pierdut cu 3-4 la eseuri dar asa cum am mai stat la o bere cu baietii de la Old Boys nu este important cine a castigat, am castigat cu totii prin faptul ca am jucat acest sport minunat numit rugby care mentine pasiuni chiar si la varsta de 52 de ani
    noi sa fim sanatosi si sper ca in scurt timp sa repetam aceste meciuri cu cei de la old boys care iti dau o satisfactie enorma, chiar daca pierzi sau castigi nu ai cum sa fi suparat cand sti ca ai jucat impotriva unor colosi ai rugby-ului romanesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci ramane cum am stabilit. Deci jucam din doo in doo saptamani.

    Deci chestia aia cu colosii rugby-ului romanesc, parca incepe sa-mi placa cum gandeste Budi. Deci, pe cale logica de consecintza, sunt si eu un colos, nu?

    :rofl: Cat a fost scoru, Rekine? De ce esti asa gras? De ce este tristetze in lume? Ma mai primitzi in echipa?

    :rofl:

    Joke aside: Chiar a fost fain. Trebuie sa facem pe dracu in patru sa o permanentizam.

    RăspundețiȘtergere
  11. PS: Am uitat sa spun: am cont pe Diwana, cel mai loc de pe lumea asta a Internetului unde gasesti meciuri de rugby. E un tracker specializat in asta, cu niste nebuni din emisfera sudica ce posteaza tot ce misca: Tri Nations, Trials, Campionate (Super 14, Guiness, Heineken), meciuri clasice / de legenda. Tot ce vrei.

    Daca sunteti interesati, imi dati un e-mail la mirel coada de maimutza ccsb punct ro sa va trimit invitatie. Pentru a putea folosi site-ul, trebuie sa fiti cat de cat familiarizati cu torentzii. Dar eu stiu ca voi stitzi...

    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Turambar: bineinteles ca poti veni la noi cand vrei, chiar te rugam
    Ar fi super sa putem face la 2 saptamani meciuri, chiar si pe atinse atunci cand nu se mai poate pe placaje din cauza caldurii sau yo stiu din ce alte motive.
    Hai ca iti trimit un mail sa-mi dai si mie o invitatie pe site-ul ala daca zici ca gasesc materiale cu rugby, ar fi super
    Pe torentii pe care am eu cont nu baga astia meciuri de rugby.
    bafta

    RăspundețiȘtergere

 

blogger templates | Make Money Online