marți, 4 august 2009

Cupa Triumf

Unii dintre voi ii stiu. Cei mai multi insa nu ii cunosc pe Dragos si pe Claudiu. Dragonu’ si Freeball (sau Mielu’) cum le ziceam noi. Le ziceam pentru ca, din pacate, anul trecut la inceputul lui septembrie s-au stins amandoi intr-un teribil accident de circulatie.
Stiu ca atunci cand oamenii dispar cei care raman in urma au tendinta de a-i lauda si de a vorbi frumos despre ei. In cazul lor e un pic altfel. Ei s-au bucurat de aprecieri si de vorbe frumoase din partea prietenilor si in timpul vietii. Motivul este simplu: au fost doi baieti super. Glumeti. Prieteni devotati. Saritori. Eu unul nu i-am vazut suparati sau nervosi niciodata.
Sunt sigur ca si acolo unde sunt acum au ramas la fel de buni prieteni.
Eu si inca vreo cativa colegi de la C.N. Matei Basarab i-am cunoscut si altfel pe cei doi. In calitate de sportivi. Amandoi au jucat rugby la Triumf. Dragonu’ a fost pilier, Freeball centru.
Incepand de anul acesta, noi, colegii de la Triumf, vom organiza in amintirea celor doi o cupa la rugby. Cupa se va numi Triumf, clubul la care au jucat amandoi.
Pe 14 august 2009, incepand cu orele 19.00, pe terenul 2 al FRR, (langa Manastirea Casin) va avea loc prima editie a acestei cupe intre ekipa Triumf (formata din fosti juniori ai acestui club si nu numai) si Romania Old-Boys.
La sfarsit ekipa castigatoare va primi si o cupa. Cupa Triumf.
Vom incerca sa organizam acest eveniment in fiecare an in luna septembrie. La anul speram sa participe patru ekipe.


Dragonu' si Freeball

6 comentarii:

  1. Eram in cantonament la Saftica, parca si vine freeball cu cateva sticle de bere productie proprie, bineinteles nu a pastrat pentru el sticlele sa aiba ce sa bea tot cantonamentul ci a chemat toata echipa si in 2-3 min berea a disparut ca prin magie, atat de buna era berea :D
    Dragonu fiind un pic mai pufos asa ca toti pilieri de alfel, adica bine facuti :D, mereu vroia sa-mi ia locul din coada plutonului de alergare, dar nu a reusit :))
    RIP Baieti.

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost la inmormantare la dragonul, la freeball nu am putut ajunge. nu am participat nicodata la o inmormantare asa numeroasa. mergeam printre cunoscuti si necunoscuti si eram cu parul maciuca. ce sentiment groaznic...asa ca aveti grija , doar o viata avem

    RăspundețiȘtergere
  3. bah budy da' u alta treaba n-ai?:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. scz am gresit adresantul

    RăspundețiȘtergere
  5. Stau, ma uit la poza, cu privirea fixata in ochii lor si lacrimez. Si acum, dupa aproape 1 an, ma gandesc cat de socat am fost la aflarea vestii. Am stat o zi intrega sa caut articole de presa pe internet, legate de accident si ... nimic. Imi doream din tot sufletul sa nu fie ei. Nu am vrut sa accept ideea ca nu mai exista, ca au murit!
    Imi aduc aminte ca in liceu nu exista pauza in care sa nu ma intalnesc cu ei, sa-mi sara in spate, sa ne batem in joaca, sa facem planuri pentru urmatorul meci, sa ne uitam dupa gagici, sa fugim de la ore...si acum...!
    De fiecare data cand trec prin Berceni, pe langa Cimitirul Catolic imi aduc aminte de ei si iar lacrimez...au plecat mult prea repede! Nu cred ca si-au dorit vreodata sa ne faca sa suferim!
    Acum, imi doresc ca prin aceasta initiativa sa reusim sa-i strangem pe cei care le-au fost prieteni si sa tinem un moment de reculegere pentru ei, dupa care sa-i cinstim printr-un meci frumos alaturi de prietenii nostrii de la Romania Old Boys. See ya'!

    RăspundețiȘtergere
  6. La un an si jumatate dupa ce unul din ce mai buni prieteni ai mei a murit de cancer la numai 24 de ani, a urmat si moartea lor tot la aceeasi varsta. Am ramas shocat cand am auzit de la unul din colegi despre tragicul lor accident iar in seara urmatoare am fost impreuna cu o parte din colegii de liceu la priveghiul lor. In loc sa mergem la nuntile lor sau poate la botezul copiilor lor am fost la priveghiul lor. Cuvintele sunt de prisos sa imi exprim sentimentele pe care le-am trait in acea seara.La aprox un an de la moartea lor inca ma uit la poze si nu imi vine sa cred. Un lucru este cert imi pare rau pentru tot... erati mult prea tineri.. AVEM DOAR O VIATA :( din pacate.. Odihniti-va in pace baieti !

    RăspundețiȘtergere

 

blogger templates | Make Money Online