joi, 13 august 2009

VICTORIEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!

Azi am castigat meciul cu Romania Old-Boys, din Cupa Triumf, cu 5-4 la eseuri. Totul a iesit bine. Organizarea a fost ok, cred eu. Public, mai numeros ca de obicei si as adauga eu, multumit si incantat de eveniment. Meciul a avut de toate: sange, incrancenare si rugby de calitate. Baietii au pus parca osul mai tare astazi decat de obicei si s-a vazut. Cu putin mai mult antrenament pe cele doua compartinemte putem sa ii batem si pe Old-Boys si pe francezii de la Bucuresti Barbarians fara probleme. Felicitari tuturor. Kiar daca am castigat, din fair-play, cupa a ramas la prietenii de la Old-Boys. La anul speram sa aducem patru ekipe. Cateva fotografii.

P.S. Multumesc fotografilor. Cat despre mine ce ar mai fi de zis....??? Un capitan de ekipa care a marcat 3 eseuri.....Nepretuit. :D





4 comentarii:

  1. Las-o-n basca mea de smecherie, in sfarsit am reusit sa-i batem pe cei de la old boys
    si-altadata si-altadata o s-o facem si mai si mai lata
    bravo baieti :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. TIGAI!!!!! sa vina francezii !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. domnu' capitan...daca nu te lauda nimeni te lauzi singur? :P glumesc. Bravos domn' capitan! A fost un meci foarte frumos, prin care i-am cinstit si pe Dragonu' si Freeball. TRIUMF! URAA!

    RăspundețiȘtergere

 

blogger templates | Make Money Online